Wyszukaj motocykl

resetuj szukaj

Kategorie

Producenci

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Wniosek Credit Agricole

Szukaj

Gwarancja

Sprzedawane produkty są objęte stosowną gwarancją producenta. Okresy gwarancji podane są przy produkcie i mogą wynosić od 6 do 24 miesięcy, w zależnośći od wytycznych producenta.

Produkty renomowanych marek, między innymi: Airoh, Arai, Atlas, Berik, Falco, Fox, Held, HJC, Nitro, Ozone, Rebelhorn, RST, SW-MOTECH, mają możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat.

Szczegółowy wykaz znajdziesz TUTAJ.

Jeśli dokonałeś zakupu wyżej wymienionych produktów i chcesz skorzystać z przedłużonej gwarancji zarejestruj produkt w ciągu 14 dni od zakupu na stronie dobresklepymotocyklowe.pl 

Reklamację związane z przesyłką:

- opóźnienia w dostarczeniu przez kuriera,

- nieprawidłowa kwota pobrania,

- braki towarowe lub wyposażeniowe.

Należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze sklepu pod numer telefonu infolinii lub na adres e-mail.

- uszkodzenia przesyłki w transporcie.

Należy zgłosić uszkodzenie kurierowi i poprosić o spisanie protokołu uszkodzenia. Tylko na tej podstawie można reklamować paczkę i ubiegać się o odszkodowanie.

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

Przed zgłoszeniem oraz dokonaniem wysyłki prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektroniczej w celu uzyskania rzetelnych informacji czy reklamacja produktu jest zasadna, pozwoli to na uniknięcie przez Państwa dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem reklamowanego towaru.

Kontakt reklamacje

Gwarancją objęte są wady fabryczne produktu, nie są nią objęte uszkodzenia mechaniczne, wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji oraz zdarzeń losowych, naturalne zużycie produktu, produkty z wadami jawnymi widocznymi w dniu zakupu, towary niewłaściwe dopasowanie do kształtu ciała lub preferencji (wygoda produktu), membrany jako materiał, który traci swoje właściwości z upływem czasu. Nie obejmuje ona również akcesoriów dołączonych do produktu takich jak np.: baterie.
Gwarancja traci ważność w przypadku samodzielnej ingerencji w produkt lub ingerencji osób trzecich np. zlecenie naprawy poza serwisem posiadającym odpowiednie autoryzacje.
Dostarczany towar musi być czysty, w innym przypadku klient zostanie obciążony kosztami czyszczenia towaru w specjalistycznym punkcie np. pralnia chemiczna.
Prosimy o dołączenie wygenerowanego zlecenia oraz dowodów zakupu (faktura, paragon), przyspieszy to podjęcie odpowiednich kroków mających na celu realizację zlecenia gwarancyjnego.

Prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez panel reklamacyjny dostępny pod poniższym adresem. Po dokonaniu rejestracji prosimy o dostarczenie towaru. Reklamacje można również rejestrować/zgłaszać w naszych stacjonarnych punktach sprzedaży z jednoczenym przekazaniem reklamowanego towaru.

Dostarczony towar musi być kompletny.

- PANEL REKLAMACYJNY

Rejestracja zlecenia

    • Aby zarejestrować zlecenie należy wybrać z menu pozycję: "START" i kliknąć przycisk "Dodaj zlecenie".
    • W pierwszym kroku należy podać swoje dane teleadresowe, a następnie kliknąć przycisk "Dalej"
    • W drugim kroku należy uzupełnić formularz zlecenia, a następnie kliknąć przycisk "Dalej".
    • Po rejestracji zlecenia wysłane zostaje automatycznie powiadomienie potwierdzające rejestrację i informujące o statusie zgłoszenia.
    • Po zarejestrowaniu zlecenia należy wydrukować protokół rejestracji zlecenia i dostarczyć zlecenie zgodnie z instrukcjami zawartymi w powiadomieniu.
    • Dalsze etapy postępowania opisane są w powiadomieniu e-mail.

Wyszukanie zlecenia

    • Aby wyszukać zlecenie należy wybrać z menu pozycję "START", podać numer zlecenia oraz adres e-mail, a następnie kliknąć przycisk "Wyszukaj zlecenie"

Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient.

Adres dostawy:
M&M Motocykle S.C. M.Damasiewicz M.Ogorzałek
ul. Dojazdowa 18 33-300 Nowy Sącz
z dopiskiem "Reklamacja"

Po otrzymaniu przesyłki zajmiemy się bezzwłocznie obsługą i w możliwie najkrótszym terminie udzielimy odpowiedzi. Bez względu na wynik reklamacji, produkt zostanie odesłany na nasz koszt na adres Klienta na terenie Polski, dla paczek do 10 kg i gabarycie standardowym.

Klient otrzyma informacje o stanie reklamacji do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu na nasz magazyn.

 

Jak mogę zgłosić zwrot?

 Zakupiony produkt można zwrócić odstępując od zawartej umowy zgodnie z regulaminem i wydłużonym terminie do 30 dni od dnia zakupu.

Produkt należy odesłać na adres siedziby M&M Motocykle ul. Dojazdowa 18, 330-300 Nowy Sącz dołączając do przesyłki:

- zwracany produkt/y

- dowód zakupu (oryginalny pragony lub kopia faktury)

- wypełniony i podpsiany formularz odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy

 1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

M&M Motocykle s.c., ul. Dojazdowa 18, 33-300 Nowy Sącz,

tel.: 18 441 8331,

 e-mail: biuro@akcesoriamotocylowe.pl

4. O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego listem.

5. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Prosimy jednak o dołączanie go o przesyłki, celem szybkiej identyfikacji otrzymanej paczki ze zwrotem.

6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  Skutki odstąpienia od umowy

 1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu:

  • Cenę towaru
  • koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
  1. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 10-20 PLN.
  2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte wpierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Proszę odesłać M&M Motocykle s.c., ul. Dojazdowa 18, 33-300 Nowy Sącz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

 - formularz odstąpinia od umowy (zwrotu)

 

Jak mogę wymienić towar?

Zakupiony produkt można wymienic w wydłużonym terminie do 30 dni od dnia zakupu. 

Produkt należy odesłać na adres siedziby:

M&M Motocykle 
ul. Dojazdowa 18 
330-300 Nowy Sącz

dołączając do przesyłki:

      • zwracany produkt/y (kompletny z metkami i opakowaniem)
      • dowód zakupu (oryginalny pragon lub kopia faktury)
      • wypełniony i podpsiany formularz wymiany towaru.

- formularz wymiany towaru

gdzie znajde datę i nr paragonu (Kliknij)

UWAGA!!! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM