SUZUKI V-Strom 1050 XT – towarzysz każdej niezapomnianej wyprawy!

2020-04-17
SUZUKI V-Strom 1050 XT – towarzysz każdej niezapomnianej wyprawy!


Uwolnij się od zgiełku miasta i ruszaj przed siebie! Niech nowoczesny i świetnie wyposażony SUZUKI V-Strom 1050XT towarzyszy Ci w każdej wielkiej wyprawie pełnej niezapomnianych przygód.

Nowy V-Strom 1050/XT zapewnia jeszcze więcej sportowych doznań z jazdy, jednocześnie oferując wysoki poziom komfortu i wsparcia dla kierowcy.

Unikatowe szczegóły stylistyki obejmują elementy nawiązujące do legendarnego króla pustyni SUZUKI DR-Z, jak i dużego terenowego modelu DR-BIG. Charakterystyczny model dzioba po raz pierwszy zastosowany przez SUZUKI, pozostaje wierny dziedzictwu marki, a jednocześnie podkreśla ewolucję projektu, który stał się bardziej agresywny i odważny w nowej generacji V-STROM.

Sercem motocykla jest dobrze znany silnik o pojemności 1037 cm3 w układzie V-Twin. Jego najnowsza odsłona oferuje jeszcze wyższą moc przy utrzymaniu niskiego poziomu zużycia paliwa. W zakresie niskich obrotów silnik oferuje basowe brzmienie, jednocześnie dostarczając w płynny sposób wysoki, liniowy moment obrotowy w średnim zakresie i maksymalną moc w wysokim zakresie obrotów.

Nowy model wyposażono w wiele systemów wspomagających komfort i bezpieczeństwo kierowcy. Jednym z nich jest system elektronicznej przepustnicy rideby-wire zapewniający równowagę pomiędzy wysoką mocą a niskim zużyciem paliwa. Nad wygodą jazdy czuwa system SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), który w połączeniu z SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) oferuje kilka wariantów pracy. W zależności od warunków drogowych układ modyfikuje pracę silnika i najważniejszych układów, takich jak hamulce czy kontrola trakcji.

Zastosowane technologie:

- aluminiowa kierownica typu tapered (jej kształt nawiązuje do motocykli off-roadowych),

- wygodne siedzenie (siedzisko ma konstrukcję dzieloną na przód i tył. Stosownie dobrano jego wartość, aby zapewnić komfortową podróż i ograniczyć zmęczenie, nawet podczas długiej jazdy. Wysokość siedzenia kierownicy można regulować o 20 mm),

- przednia szyba z regulacją wysokości (przednia szyba wydajnie wpływa na zmniejszenie zmęczenia kierowcy, podczas jazdy z dużą prędkością. W modelu tym można ją regulować bez użycia narzędzi),

- przednia aluminiowa rama podwójna (lekka, odlewna, podwójna rama aluminiowa zapewnia optymalny balans sztywności, stabilności i prowadzenia. Wahacz jest również wykonany z aluminium, co zapewnia dodatkową równowagę i łatwość prowadzenia).



Poznaj ofertę na mmmotocykle.suzuki.pl

Pokaż więcej wpisów z Kwiecień 2020
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel